FAQ - často kladené otázky

• Je nutné sa registrovať?

Registrácia zákazníka nie je potrebná, napriek tomu Vám registráciu odporúčame, pretože tak získavate hneď niekoľko výhod:
- Ako registrovaný zákazník môžete sledovať stav svojej objednávky
- Máte prehľad o vykonaných zmenách pri dodatočných úpravách množstva alebo druhu položiek, ktoré po dohode vykonáme v odoslanej objednávke
- Vidíte telefonicky vložené objednávky
- Máte prehľad o svojich predchádzajúcich nákupoch na všetkých našich e-shopoch
- Jedna registrácia platí pre všetky naše e-shopy 

• Ako zmením počet kusov v košíku?

V nákupnom košíku sa zobrazuje zoznam položiek, ktoré ste si vybrali. V stĺpci množstvo prepíšte hodnotu na požadovaný počet a kliknite na symbol šípok (aktualizovať množstvo). Ak chcete tovar z košíka odobrať, kliknite na symbol popolnice Odobrať z košíka. V prípade, že chcete odstrániť všetky položky v košíku, kliknite na ľavej spodnej tlačidlo Vyprázdniť.

• Kedy budem mať tovar doma?

Pokiaľ máme Vami vybraný tovar skladom, spravidla je u Vás behom niekoľko dní.

• Je možný osobný odber?

Áno. Tovar, ktorý máme na sklade si môžete vyzdvihnúť na našej prevádzke v Chrudimi Zobrazenie na mape

• Ako je to s dopravou a koľko stojí?

Tovar na Slovensko zasielame Slovenskou poštou.  Poštovné činní v prípade platby dobierkou € 6,56 vrátane DPH. Ak tovar uhradíte vopred je poštovné SP € 5,66 vrátane DPH. Presná čiastka sa môže mierne lišiť v závistlosti na aktuálnom kurze CZK a EUR.

• Koľko je balenie v kartóne?

Počet balení v kartóne je uvedené v popise produktu, a ak tam uvedené nie je, neváhajte a zavolajte alebo napíšte, radi Vám počet balení v kartóne oznámime. Ak odoberáte tovar po kartónoch, môže sa stať, že sa zmení dodávateľ a v kartóne bude iný počet kusov balení, ako ste zvyknutí.